sábado, 17 de agosto de 2013

Festival asturiano de la cerveza artesana. Gijón.

↪ Un festival esclusivamente con cerveza artesano  

Festival Asturiano de la cerveza artesana, la primera edición se celebra en IPA en Xixón los días 18 y 19 de agosto de 2013.

Por primer vegada n'Asturies un festival esclusivamente con cerveza artesano y colos sos productores al frente de cada stand.
Bayura Cerveza Artesano Asturiana a la cabeza como organizadora xunto a IPA "La Cervecería del Millón d'Ibus" que valdrá de soporte pa que toes les cerveceres faigan esfrutar al públicu asistente.
Dos díes intensos en horariu de 12 de la mañana a 12 de la nuecha ininterrumpidamente pa que pueas descubrir les cerveces llegaes dende estremaos sitios, Asturies, Castiella y Lleón, Castiella La Mancha, Catalunya, Euskadi, Nafarroa, Valencia, Aragón, Madrid y Francia tarán representaos .
El festival funcionará namai co vasu oficial d'esti que podrás mercalu a la entrada del eventu xunto a la guía d'esti pol preciu de 2 €. Llueu les cerveces artesanes van servíteles los propios ellaboradores colos que podrás charrar y compartir la to esperiencia. Pa que nun tengas problemes coloue bebes y lo que non tenemos preparaos los "cucurchos" una selleición de propuestes grastronómique y cencielles al módicu preciu de 3 €. VA ser una esperiencia única nel mesmu paseu de la playa de San LLorienzu de Xixón con vistes al mar y cola maxia de una ciudá en fiestes que va facer d'anfitriona a tolos visitantes! Xixón. Os esperamos cola seguridá de que vais pasalo bien abondo y de que llevareis un gran recuerdu de lo que podemos ofrecevos.

Cerveces Participantes


AS CERVESA (Montornés del Vallés - BARCELONA).

  • Dende Catalunya mostraranos les sos cartes esta entusiasta y prestosa pareya que tien muncho que dicir nel mercau de les cerveces artesanes.
BREW LAB (Alacant)
  • Resultau de la puesta en común de cerveces esperimentales y prestoses de Yakka, Illice Augusta y Versus. Cerveces perpeculiares que nun dexarán indiferente a naide.
BAYURA (Xixón - Asturies)
  • L'anfitriona, siempre tratando de sorprender con propuestes atrevides que nun suelen pasar desapercibies, cerveces picantes, con sidra o mas clásiquen dientro del modernismu.
LA CIBELES (Madrid)
  • David Castro comanda un equipu que trata d'ufiertanos cerveces peculiares y tamien clásiques. Abarca un gran abanicu nel que podemos alcontrales con naranxa o enebro ente otres.
DOMUS (Toledo)
  • Al públicu asturianu sorprendionos cola so Aurea una IPA fresca y sabrosa, pero nun paren, collaboraciones y cerveces nueves que traerán a Xixón.
EL OSO Y EL CUERVO (Méntrida - Toledo)
  • Que lucura, que pasada, un pocu alloriaos faennos siempre propuestes atrevides y sorprendentes, esperamos con iillusión lo que van traenos a Xixón.
MOLTA BIRRA (La Bisbal -Girona)
  • Anti-System Craft Beer, una llocura d'etiquetes antisistema y dos birren rompiendo mercaos, la piquiñina una botella de 20 cl. que ya descubrimos n'IPA
YAKKA (El Pinós - Alacant)
  • Beyakkaa!! Vien a danos caña dende Alacant esti murcianu llocu col que vamos deprender munches coses so la cerveza. Nun pasará desapercibíu.
FALKEN BREWING CÓ (Gasteiz - Euskadi)
  • Xente prestosa y del Sporting que mas podemos dicir si amás faen una gran cerveza, Pale Ale, Ipa da igual dexuru que la esfrutes..
GUINEA PIGS (Ocaña - Toledo)
  • El proyeutu que xunió a la tienda Cervezorama de Madrid y a Yria, siempre tan buscando la innovación, Ernesto ye un llocu que dexuru nun te dexará indiferente.
LA PERLE TOULOUSAINE (Toulouse - Francia)
  • Pocu podemos contar de los nuesos vecinos franceses, pero si sabemos que van a provechar el so festival pa presentar la so nueva IPA, lleguen con ilusión a tratar de conquistanos
LA PIRATA (Suria - Barcelona)
  • Ya conquistaron los corales asturianos coles sos propuestes, innovando de continu o y ensin receta fallida fasta agora, esperamos que vengas a presentanos daque nuevo!
LAS LLAVES DE SAN PEDRO (Valladolid)
  • Dos mozos prestosos y emprendeores que busquen facese un güecu nel mundiu la cerveza artesano, una IPA d'estilu inglés perfeuta pal branu. ¿atresveste? nos si!
POPAIRE (Blanes - Catalunya)
  • Ya algamaron los nuesos corales agora van facelo colos vuesos, Tinta de Pop, Escuma de Mar y muncho mas, equí alcontrarás propuestes diferentes y sorpresesn interesantes.
PRIORAT BEER (Priorat - Tarragona)
  • Quiciaves la mas orixinal de les cerveces del festival, metía en pipes de carbayu y col segundu fermentu fechu con mostu de uves garnatxa pervieyes. Toa una sorpresa.
NOEGA - (Nico Fuertes)
  • Vamos facer una muestra de cerveza casera de dos Hombrewers de Xixón namas que cola idega de que la xente vea que se pue facer la birra nel llar!
REPÚBLICA DE MONEGRÍA (Huesca)
  • Nun sabemos que te van paecer les sos cerveces pero dexuru que conquistente los corales, dexuru que vas pasalo en grande y descubriras que los monegros tamién esiste!!! Si caes per ellí nun te pierdas la so visita.
SESMA BREWING (Nafarroa)
  • La revolución cervecera! La Petra siempre va sorprendenos, esa pechugona prestosa tien coses de gran calidá y personalidá.
VIER (Valladolid)
  • Nun se que vas preferir, Trigu? IPA? tu vas decidir pero dexuru que van prestate este cervecines que dende Castiella vienen dando un paseis, aprovechando que'l Pisuerga pasa por Valladolid!
MILANA (Montemayor de Pililla - Valladolid)
  • Les sos cerveces nun paren de recoyer eloxos per tolos llaos, nun paren de buscar collaboraciones y fórmules pa meyorar, Bayura, Milana y Guinea Pigs ya fixo la suya una IPA que llamarase Guah.a y nel festival vas poder tastiala!
YRIA (Ocaña - Toledo)
  • Atrevides propuestes y clásicos movimientos, una Golden ale cargadina de llúpulo!!! Y mas...
LÜGE (Matapozuelos - Valladolid)
  • Una de les grandes desconocides del públicu asturianu. Nun perprolifera nes feries y eventos cerveceros, vien a presentanos el so proyectu.
CANTÁBRICA - (Marcelo Morís)
  • El domingu 18 tarán equí con nos Marcelo Morís y Nico Fuertes mostrandonos la cerveza que faen nel llar.
Nota:
Algunos eventos pueden variar las fechas, contenidos o ser suspendidos sin previo aviso. Es conveniente confirmar antes de desplazarse. Página oficial del Ayuntamiento de Gijón para solicitar información adicional. Teléfono de la oficina de turismo: 985 34 17 71.


¿Quiere enviarnos información sobre algún evento?
Puede hacerlo pulsando aquí.

© 2013 Todos los derechos reservados. EuroWeb Media, S. L., es el único titular de los derechos de propiedad intelectual e industrial de las fotografías, visitas virtuales, vídeos y textos que muestra en sus sitios web. Excepcionalmente algunos textos son propiedad de otros autores. Queda prohibido copiar, reproducir, volver a publicar, descargar, enviar, transmitir o distribuir el material de este sitio web en cualquier forma, salvo que sea para uso personal. El uso total o parcial sin autorización del material de texto o de imágenes será perseguido legalmente como consecuencia de la violación de derechos de autor y otros derechos de propiedad.

No hay comentarios:

Publicar un comentario